Translate

fredag 8. juni 2012

Mods konsert 2012

NÅ er jeg klar for Mods konserten som skal være i morgen på Viking Stadion :-D Dette vil usansynlig bli kanonbra :-D
Jeg er så heldig at jeg fikk billett på jobben + 4 drikkebonger til å bruke i teltet vi skal være i før konserten.

Det sies også at "oppvarmingen" skal være at de morsomme Ylvis-brødrene fra Bææærgeeen skal opptre med noe sannsynligvis merkelig-morsomt, herlige Vamp skal spille, Ingenting og et kjært lokalt Stavanger-band som heter Pepper Garden.
Her et det en grasalt god blanding og uten tvil vil dette bli en suksess-kveld med mye god stemning der vi alle stemmer i med høg hals. Gleder meg blandt annet til klassikeren 'Tore Tang' kommer opp, å gu om jeg skal, ikke synge men skrike sangen :-D Her er en liten smakebit på hva mine og 25.000 andre skal smøre ørene med:

MODS................................. 
 INGENTING .....................
 VAMP................................
 PEPPER GARDEN.............
 YLVIS BRØDRENE..........

6 kommentarer:

  1. Å! Mods konserten ja! Den hadde jeg nesten glemt ut:-) Sannsynligvis fortrengt det, i og med at jeg ikke fikk tak i billetter selv... Er helt vanvittig at den konserten ble utsolgt så fort! Blir nok en helt utrolig god stemning i morgen kveld ! :-) Skikkelig stemningssanger du har lagt ut forresten! LIKER!

    Når skal du blogge mer om Herbalife? :-D

    Klem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg liker at du er en aktiv leser av bloggen min kjære Cathrine ;)
      Ja ser veldig frem til denne kvelden ;)

      Herbalife is coming ;) Veldig snart!
      As Barney sais: "Wait for it, wait for it..... Dary!"

      Klem \(,^^)/

      Slett
    2. haha! Jeg leser bare ting som jeg synes er interessante, tolk det som du vil ;-) Blir spennende å lære mer om produktene! :-D

      Slett
    3. Å jeg tar det som veldig positivt for min del, du liker det jeg skriver ;-)
      Det skal bli spennende, for meg også :-D

      Slett
  2. Hei! Nå er jeg spent, hvordan var konserten?? Hørte rykter om at det regnet, og stooore ØL-køer :-P ?? hehe! Men det blir vel til hva man selv gjør det til da!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Cathrine ;-) Konserten var helt fantastisk. det regnet litt så kom det plutselig en stor bøye som vannet oss nesten alle 25.000. Jeg hadde med meg regnjakke så var nokså beskyttet ;-)
      Kø kø kø, over alt. do-kø, øl-kø, kø der man fyllte på cashless-kortet. men det gikk greit alikevel. Og ja, som du sier, det blir som man selv gjør det til ;-)

      Slett