Translate

torsdag 7. juni 2012

Introduksjon



Heisann!

Jeg kan starte med en liten story om meg selv og hva hensikten med denne bloggen er.

Jeg heter da Janne, og kommer fra et flott sted kalt Jæren. Jeg er 24 år, ingen barn og ingen mann.
Jobber som innkjøper hos Lyse Energi som holder til på Mariero i Stavanger.


Jeg er medlem av Røde Kors Hjelpekorps og har vært på følgende kurs:
- Grunnlegende førstehjelp
- Barmark C
- Videregående førstehjelp
- Vannredning C
Nå er jeg klar for å ta ambulansepersonell kurs ;)

Med denne bloggen vil jeg vil få frem at vil man gjøre forandringer og endre livsstil til det bedre, så er det mulig. Er det noe du brenner for og ønske å gjøre, gjør det. 
Jeg er en utrolig reiselysten person og har opplevd mye, men det stopper ikke der...


1 kommentar:

  1. Interessant!!! Gleder meg til å prøve Herbalife jeg også! ;-) Flinke ikke-røykeren min!! :-)

    Klem <3

    SvarSlett