Translate

torsdag 7. juni 2012

Jærdagen 2012

Er det noen der ute som var på Jærdagen/Jærnåttå 2012?
Første gang jeg var med på jærnåttå var i 2011, og det var på lørdagen. Den eneste grunnen til at jeg skulle gå var på grunn av Jason Everett skulle spille, og han spillte på Jæren Hotell. Det var magisk! Jeg koste meg den kvelden med min gode og beste barndomsvenninne Cathrine :-) Og for å nevne at det er rart hvordan ting blir til, for i år så var jeg og Cathrine artistverter. How cool isn't that? Just admit it! hehe!
Jeg må legge inn noen skryteord til Cathrine og meg; we kicked ass! Det var en utrolig opplevelse å være med på. Slitsomt kunne det være, men har man humøret på plass slik som vi hadde så gikk det utrolig bra. Greit nok at dette var volunteer, at vi ikke fikk lønn i pengeformat, men vi fikk en fantastisk lønn alikevel; God opplevelse, Takknemlighet og god respons fra teamet og artister :-)
DET kaller jeg verdt strevet!

Da vil jeg bare takke Cathrine for at hun er så god som hun er, og for det gode vennskapet vi har sammen :-) og for å nevne, hun var den første på døra etter jeg flyttet i nabolaget, i 1995. We've been friends ever since  \(,^^)/ \(^^,)/ Glad i deg!

Here's a photo from saturday:

The three musketeers

2 kommentarer:

  1. Stilig blogg Janne! :) Kreativ og klar for noe nytt som alltid ;-) ! Blir spennende å følge med, du er flink til å skrive også! ;-)

    Klem <3

    SvarSlett